12 травня 2018

Огляд спонсорської посилки від Scrapbooking-Ukraine із BlackBerry

Вітаю, мої дорогенькі!
У цей прекрасний травневий день з вами BlackBerry
І хочу поділитися з вами здійсненням мрії міксмедійника - своєю дизайнерською посилкою від магазину Scrapbooking-Ukraine 

Тепер я маю фірмові воски від Prima!


Я давно мріяла про ці крихітні чарівні баночки, але ніяк не складалось)
А в магазині Scrapbooking-Ukraine є їх гарнй вибір


Такі три кольори я обрала цього разу: Воск Finnabair Art Alchemy Metallic Wax - Old Silver 20 мл Prima Старовинне срібло - неперевершений для готики(переконаю вас у цьому найближчим часом)))





Воск Finnabair Art Alchemy Opal Magic Wax - Turquoise Satin Бірюзовий оксамит - неперевершений ніжний колір, прекрасний акцент...



Дуже скоро покажу, у що перелилось моє натхнення від прогулянки старими вулицями Кам'янця-Подільського.


Дякую за увагу!

Немає коментарів:

Дописати коментар