05 вересня 2016

Натхнення від Марини Архипової та ScrapBox

Всім привіт! З вами Марина Архипова і сьогодні надихатиму вас роботами з використанням чіпборду ScrapBox.

Я вже не уявляю своїх робіт без чіпу, він допомогає розставити акценти або може бути головною деталлю обкладинки!)
Наприклад, як у цьому весільному альбомі.
 Обкладинка, обтягнута білим хлопком і  кружевом, в ажурній рамочці перші літери їм*я молодят, ніжні квіточки...


  Обкладинка весільного фотоальбому має бути трохи вичурною, бо там всередені такі фото!)
**********************
Ще хочу показати, як чіп допоміг мені швидко прикрасити 2 невеличких фотоальбоми.
 Іноді так буває, що терміново потрібен маленький подарунок. Зазвичай всі купляють якусь милу/корисну дрібничку, а захоплені скрапом ще вигадують рукодільний додаток до дарунку! 
І коли до нас раптово вирішила приїхати свекруха, в мене було дуже небагато часу,  створити великий альбом я б не встигла, а подарувати красиво оформлені фотки онуків хотілося)))
На обкладинці назва і бордюр з розами, одного набору мені вистачило на 2 фотоальбоми.
В один альбомчик я вклеїла фото з нашого морського відпочинку, а в інший сестра чоловіка додасть фото своїх діточок.
Наш виглядає так

А другий всередені поки що такий 
І спинка альбомів
Хочу сказати, що ідея не моя))) На початку літа наша ДК обмінювалася подаруночками (до речі, в нас дуже дружна ДК))) і я отримала схожий альбом від Крістіни
Краще видно конструкцію альбомів на відео



**********************
И ще хочу показати, як чіп допоміг мені розставити акценти на сторіночках нашого сімейного альбому. Восени ми будемо святкувати багато свят, 17 років як ми з чоловіком познайомилися, 17 років як створили родину))) Для осінніх фото я вже приготувала разворот в альбомі і прикрасила його чіпом Love you, він такий гарний і багатошаровий, але я розділила його і використала на двох сторінках
Одну частину я залишила "рідного" кольору...
...а іншу пофарбувала білим і голубим акрилом
На развороті є місце для 19 фото і ще й конверт, останнім часом люблю робити саме такі "багатофоткові" альбоми, щоб зберегти якнайбільше спогадів!

Гарного вам настрою та до скорих зустрічей!
Ваша Марина
<a></a>