08 квітня 2016

Натхнення від Вензелик та Вишневий Цвіт

Вітаю вас, дорогі наші читачі!

Сьогодні з вами буде 
вітчизняний виробник чіпборду та інших матеріалів для творчості  "Вензелик" та я, Люда Вишневий Цвіт! І показуватиму вам я ніжні, веселі, патріотичні та романтичні роботи, в яких чіпборд від Везелика грає першу скрипку)))

Почну із такого ніжного блокноту, який став моїм улюбленцем цього року - я довго його не могла віддати, а тоді подарувала одній дуже хорошій і взагалі просто неймовірній людині! Тут я використала цікавий Набір рамок 11




А ось і ще один блокнот! Стильна квіткова тканина захотіла до себе в компанію Троянду та гілочки із Набір "Флора 04"




А ось і патріотична наша частина - альбом про Холодний Яр! Незвична така і цікава тема, яку було важко втілити, але добре що є українські виробники! на обкладинці я використала гілочки із Набір "Флора 04"


На кожному розвороті альбомчика є вислови про Україну та відомі гасла, тому сюди ідеально вписався чіпборд Україна 02, який я пофарбувала спреями в синьо-жовтий, та етнічний такий Бордюр 05



А тут ще й така Україна 05 і серце її Київ.



Ще один дуже ніжний блокнот, створений з невимовною любов'ю, адже тут будуть зберігатися спогади про чудовий час вагітності. Тут мені став в нагоді чіпборд Майбутня мама



А на одному з розворотів є дата 2015, адже саме цього року ця історія і почалася)))



А цей альбомчик для маленької дівчинки, яка от-от з'явиться. Тут я використала Рамочку для оформлення імені маленької



І в  середині примостився Лелека з немовлям, який дуже спішить до майбутніх батьків))



Маю надію, вам моє натхнення сподобалося і справді надихнуло! 
Тоді бажаю вам приємної творчості, а з чіпом від Вензелика це буде одним задоволенням!

З любов'ю,
Ваша Люда

Немає коментарів:

Дописати коментар