25 квітня 2016

Натхнення від Вензелик та Вишневий Цвіт

Вітаю вас, дорогі наші читачі!

Сьогодні вас чекає порція великоднього натхнення від  
вітчизняного виробника чіпборду та інших матеріалів для творчості  "Вензелик" та від мене, Люди Вишневий Цвіт! Я цього року вирішила, що раз Паска моє улюблене свято, то треба і листівок на нього натворити, а не тільки писанки малювати. Так і склалися у мене три зовсім різні роботи, які я вам зараз покажу!


Перша листівка у яскраво-весняній гамі та з чіпбордом Писанка-крілик 02, дуже радісна вийшла робота)



Кролика я покрила жовтою пудрою для ембосінгу, а квітковий принт трохи приглушила калькою, щоб наш кролик був центральним персонажем





А ось друга листівка дуже ніжна, романтична і квіткова. Тут я використала напис Христос Воскрес 02 та Кутики 10



Ластівка сповіщає весну та пробудження!





Під написом дуже красива калька із золотим квітковим малюнком





Третю листівку можна назвати навіть CAS-овою)) Тут головним героям є Великодній кошик 03



Контраст молочного та бордового вийшло дуже вдалим, а нові ножі прямокутники та кола стали чудовим обрамленням до красивого чіпборду


А довкола кошика я наштампувала весняний віночок)



І до речі, на фото мої писанки різних років, цього року ми ще й не починали!





Маю надію, вам моє натхнення сподобалося і справді надихнуло! 
Бажаю Вам смачної і благословенної Паски!

З любов'ю,
Ваша Люда

1 коментар:

  1. Які святкові роботи, такі світлі, классс))) вже хочеться скласти кошичок, прикрити красивим вишитим рушничком, щоб покропили тою водицею і під святковий дзвін дзвонів іти додому, щоб всією родиною зібратись та посвяткувати)

    ВідповістиВидалити