12 березня 2016

Натхнення від Наталії Міщенко та ONE GOGтм


Доброго ранку!

Сьогодні я, Наталя, хочу трохи надихнути вас на нові звершення та з самого початку дня розфарбувати його в різні кольори) 
А допоможе мені в щьому - ONE GOGтм.


Моя посилочка від нашого спонсора.

Розпочати хочу з віночка, яким закликаю весну в нашому СП"ВЕСНЯНКА"
Для його створення я використала ЗАГОТОВКИ З ПІНОПЛАСТУ ВІД TM ONEGOG (Д. 27). Вона досить легка, тому віночок можна прикріпити навіть за допомогою скотча. Розмір - те що треба) Листочки пофарбувала за допомогою ДЕКОРАТИВНИЙ YUMMY SPRAY (зелений).
Чіпборд віл Скрапбокс я задекорувала за допомогою  ОДНОКОМПОНЕНТНого КРАКЕЛЮРА.

Для створення цієї романтичної листівочки я використала СКРАПБУКІНГ ПАПІР (рожевий), СКРАПБУКІНГ ПАПІР (квіти) та ДЕКОРАТИВНИМИ ЦЯТОЧКАМИ CANDY DROPS (білі)

Спреї від ONE GOGтм мені допомогли і в КаС роботі)
За допомогою ДЕКОРАТИВНИЙ YUMMY SPRAY (зелений), ДЕКОРАТИВНИЙ YUMMY SPRAY (фіолетовий) та ДЕКОРАТИВНИЙ YUMMY SPRAY METALIC (50 МЛ) я розфарбувала ці чудові штампи від Черілани. Спреї легко лягали на папір, рівномірно розтікалися.

При створенні цієї весняної листівки в нагоді стали:СКРАПБУКІНГ ПАПІР (жовтий в горошок), СКРАПБУКІНГ ПАПІР (квіти-магнолії),СТРУКТУРНИЙ ГЕЛЬ ПРОЗОРИЙДЕКОРАТИВНИМИ ЦЯТОЧКАМИ CANDY DROPS (білі) та побризкала розведеними ДЕКОРАТИВНИМИ ЦЯТОЧКАМИ CANDY DROPS (чорні).
СТРУКТУРНИЙ ГЕЛЬ ПРОЗОРИЙ використала для закріплення маленьких елементів декору - зірочки та глітер. Вінн досить густий, тому рекомендую це робити не пензликом, а , наприклад, шпажкою. Гель після висихання повністю прозорий, глянцевий. Дуже гарно тримає декор.

Цього разу я встигла підготувати і невеличку коробочку для подарунка). Використала СКРАПБУКІНГ ПАПІР (фіолетовий в горошок) та СКРАПБУКІНГ ПАПІР (квіти).

За звичаєм хочу поділитися з вами майстер-класом. Цього разу він по декоруванню металевої коробочки з під печива.
В майстер-класі використала:
СКРАПБУКІНГ ПАПІР (жовтий в горошок),
СКРАПБУКІНГ ПАПІР (фіолетовий в горошок),
ДЕКОРАТИВНИЙ YUMMY SPRAY (фіолетовий),

Фото окремо)
Мені дуже сподобався процес і результат розварбовування чіпборда спреями. Навіть легше це робити ніж акварельною фарбою, оскільки необхідний відтінок вже готовий для використання). 

Сподіваюся, мій пост надихнув вас, а майстер-клас стане у нагоді)

Дякую за увагу і гарного настрою!

4 коментарі: