07 лютого 2016

Натхнення СкрапШТАМПІНГ від Наталії Didideira

Всім привіт!
Сьогодні з вами я, Наталя  Didideira і хочу показати вам свої листівочки у стилі CAS) Чесно кажучи, я просто обожнюю штампи і не уявляю, як можно обійтися без них)

Що мені дуже подобається у СкрапШтампінгу - то те, що можна замовляти окремі елементи з набору та замовляти потрібні розміри, а ще можна замовляти штампи за власними ескізами (але тільки за власними, не забувайте про авторські права) 
Прошу до перегляду)

Для першої листівочки я використала зірочки з набору "До дня народження", розмір зірочок замовляла свій) Напис "Творчого настрою" я замовляла на замовлення, і що мені дуже сподобалося - під час замовлення було запропоновано широкий різновид шрифтів, сказати що було легко вибирати я не скажу, бо хотілося замовити усі)))



Для другої листівочки я використала напис "С днём рождения" з того ж набору, розмір я також замовляла свій, а для фону використала штампики динозаврика) У цій листівці я використала техніку ембоссінгу, ембоссінг робила прозорою пудрою, а розмальовувала акварельними олівцями. Листівочка вийшла світла та по дитячому ніжна)

Трохи ближче..

Гарного вам настрою та творчого натхнення!

1 коментар:

  1. Я, як завжди, балдію від твоїх робіт - чисто, але б не сказала "просто" - більше вишукано і стильно)

    ВідповістиВидалити