06 листопада 2015

"Невидимые дети". Краматорск.


Вітаю усіх наших читачів!
В мене коротенький пост - прохання :) Стосовно проекту "Невидимые дети".  
Хто не знає або просто не чув - це захід, в якому приймають участь скрапери насамперед та просто люди, яким не байдужа доля дітлахів, що живуть у дитбудинках і зустрічають новорічні свята не в колі сім`ї, як ми, а там - у дитячому будинку. Ми даруємо їм листівки та невеличкі подаруночки з теплотою та люббов`ю. 
З благословіння ДК я пишу в нашому блозі про цей проект в місті Краматорськ. 
Справа в тому, що після бойових дій залишилось скраперів "ты да я, да мы с тобой" :) Одна з авторів заходу Юля Ричік переїхала до міста Харків і займається справою звідти. Тож в цьому році ми з Олею Лойченко будемо проводити МК та поздоровляти дітлахів, позбавлених батьківського піклування вдвох. Може, хто з мого міста читає: ми будемо дуже раді бачити нових людей.
Оля скомандувала 200 листівок :)) Ще й упаковочки для подарунків, якщо будемо вспівати. Розслаблятися нема коли і у другій половині листопада ми підемо "в народ" з МК:)) Знайомити людей з кардмейкінгом, може ще й канзаши захватимо, дівчатка це люблять. Обов`язково я випущу пост, де покажу вам краматорських діточок  та дорослих, які роблять листівки для них. 

...Згадалося мені, як ми з дівчатками зустрічалися і робили листівки для проекту, чаювали та без умолку говорили, тепер всі роз`їхалися...

Тож в мене прохання: якщо хтось бажає або має таку можливість, ми чекаємо на ваші підписані листівки. Також нижче списочок потрібних нам матеріалів для безкоштовних МК:

                          - клей, скотч, папір, зокрема крафт-папір, тканина чи обрізки, нитки, заготовки для листівок або цупкий папір, стрічки, шнури, підвіски, бісер, намистини, гудзики, картинки, відштамповки, вирубка, квіточок теж можна.
  
Дітлахів порадують і подаруночки:

                           - нові іграшки, речі, підгузники, в'язані вироби, книги і таке інше.

Наша ДК мені теж допоможе. Вже і не тільки ДК) Велике дякую!!!

Адреса для відправлень (у нас зона АТО, тож часто бувають питання, на зворотній стороні конверту чи де завгодно я прошу писати мій номер телефону) 

УкрПошта:
 
Журавлёва Кристина Сергеевна
ул. Доменщиков, д. 67
г. Краматорск
Донецкая обл.

84303
050 222 85 23

Новая Почта: отделение №2
г. Краматорск

ул. Луначарского, 2 , до 30 кг
Якщо э якісь питання стосовно проекту, або до мене - дзвоніть :)) Також я є ВК (тут я часто), ФБ (посилання згодом), моя електронка gyravlick@gmail.com 
Дуже дякую!!! 



2 коментарі:

  1. Кожного року приймала участь в цьому проекті. Маю надію, що цей рік не стане винятком. Будемо родиною дуже старатися!

    ВідповістиВидалити